Ana Sayfa SIK SORULAN SORULAR

SIK SORULAN SORULAR

Abonelik işlemleri için gerekli belgelere internet sitemiz abone hizmetleri bölümünden ulaşabilirsiniz.

Devamı

Abonelik iptal işlemi için, şahsen veya internet sitemizden başvuru yapabilirisiniz. Depozito bedeliniz varsa iptal işlemi sırasında belirttiğiniz IBAN numaranıza iade işlemi gerçekleştirilir.

Devamı

Engelli raporunda %40 ve üzerinde engelli raporu bulunan aile fertlerinin oturduğu meskenler, gaziler ile şehitlerimizin dul ve yetimlerinin oturduğu meskenler uygulanan tarifeden %50 indirimli faydalanır. Bu indirim sadece bir abonelik işlemi için uygulanır.

Devamı

Kaçak su kullanımlarını Alo 185 çağrı merkezimizi arayarak, internet sitemizi kullanarak veya şahsen merkezlerimize başvurarak bildirebilirsiniz.

Devamı

Sayaç bulunduğu yerde okunmasına engellemeyecek şekilde koruyucu malzemeler ile muhafaza altına alabilirsiniz.

Devamı

Alo 185 çağrı merkezimizi arayarak, internet sitemizi kullanarak veya şahsen merkezlerimize başvurarak güncelleme işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz.

Devamı

Aboneye ait sayacın arızalanması, sayacın patlaması, sayacın okunamaması ve damga süresinin dolması durumunda sayacınızın değişmesi gerekmektedir.Yeni su sayacı temin edilerek Alo 185 çağrı merkezimize sayaç değişimi için müracaatta bulunabilirsiniz.

Devamı

Abonelik işlemlerinizi kimliğiniz ile sizin adınıza birinin takip edebilmesi için noter onaylı vekaletinizin bulunması gerekmektedir.

Devamı

İki dönem su fatura bedelini belirtilen tarihlerde ödemeyen abonelerin suyu kesilir ayrıca açma kesme ücreti tahsil edilir.

Devamı

Yeni abonelik işlemlerinde sayaç, su aboneliği almak isteyen kişi tarafından temin edilerek tesistçıya taktırılır. Abonelik müracatından sonra sayaç DESKİ ekipleri tarafından kontrol edilerek mühürlenir.

Devamı

İdaremizde kayıtlı su abonelerinin okumaları 30 gün üzerinden aylık dönemler halinde yapılmaktadır.

Devamı

Uygulanacak ücret ve tarifeler Denizli Büyükşehir Belediyesi meclisinde alınan karar ile belirlenmektedir.

Devamı

Su birim fiyatlarını İnternet sitemiz Abone Hizmetleri bölümünden öğrenebilirsiniz.

Devamı

Yeni bir su sayacı temin edilerek Alo 185 çağrı merkezini arayarak yada şahsen idaremize müracaatta bulunulması gerekmektedir.

Devamı

Kaçak su kullanımından dolayı kesilmiş cezalar, faturaya yansıtılmamaktadır.

Devamı

Tüm Ptt Şubelerinden ödeme yapabilirsiniz.

Devamı

Tüm bankalara ödeme yapabilir yada otomatik ödeme talimatı verebilirsiniz.

Devamı

Abone sahibi kimlik belgesi ile ortak kullanım aboneleri yönetim karar defteri ile , şirketler ise imza sirküleri ile başvuru yapabilir.

Devamı

Ödeme zorluğu çeken tüm vatandaşlarımıza sunmuş olduğumuz bir ödeme şeklidir.

Devamı

Ziyaretçilerimizi ağırlamaktan DESKİ olarak memnuniyet duyarız. Bunun için yapmanız gereken; İdaremize başvuruda bulunabilirsiniz.

Devamı

Genel Müdürlüğümüze bağlı atıksu arıtma tesislerimize gelen evsel nitelikli kanalizasyon suları çevre kirliliğinin önlenmesi amacıyla, ilgili mevzuatlar gereğince deşarj standartlarına uygun şekilde arıtılmakta ve alıcı ortama deşarj edilmektedir. Tesislerimizde bulunan laboratuvarlarda günlük giriş ve çıkış sularından numuneler alınarak analizler yapılmaktadır. Ayrıca periyodik olarak Çevre ve Şehircilik Bakanlığı tarafından akreditasyon belgesi olan laboratuvarlarda analizler yaptırılarak tesi

Devamı

Büyükşehir Belediyemize bağlı TÜRKAK'tan akredite ve bakanlık'tan yeterlilik belgesine sahip DENÇEV kalite laboratuvarı ile tüm il bazında içme suyu şebekemizin oto kontrol amaçlı analizleri 7 gün 24 saat yapılmaktadır. Ayrıca Sağlık Bakanlığı Halk Sağlığı Kurumu tarafından tüm şebekemiz düzenli periyotlar ile denetim ve kontrol izlem numuneleri alınarak hıfzıssıhha enstitüsü tarafından analizleri yapılmaktadır

Devamı

İçme suyumuzu doğal kaynaklardan ve derin kuyulardan temin etmekteyiz.

Devamı

DESKİ Genel Müdürlüğü görev ve sorumluluk alanı içerisinde yer alan abonelerimize 7/24 telefonda hizmet sunmaktadır. Abonelerimizin Alo 185 Çağrı Merkezimizi aramaları halinde, talep, istek, şikayet ve ihbarları kayıt edilip, sorumlu birimlere iletilerek arızalara süratle müdahale edilmesi amacıyla kurulmuştur.

Devamı

Kanunun öngördüğü, atık suların uzaklaştırılması ve nihai bertafı hizmetine karşılık alınan bedeldir.

Devamı

Memur personel alımları Merkezi Sınav Sistemi aracılığıyla, sürekli işçi alımları ise İş-Kur aracılığı ile yapılmaktadır. 696 sayılı Kanun Hükmünde Kararname ile belediye iktisadi teşekkülleri ile alınacak personeller İş-Kur aracılığı ile istihdam edilmektedir.

Devamı

Tüm istek, öneri, şikayet ve taleplerinizi Alo 185 Çağrı Merkezi arayarak, ayrıca www.deski.gov.tr İnternet adresimizi kullanarak veya deski@deski.gov.tr adresimize e-posta göndererek bildirebilirsiniz.

Devamı

Abonelik işlemleri için İnternet sayfamızdan randevu seçeneğimiz şuan için bulunmamaktadır. Sadece gerekli evrakların sisteme taranması şartı ile abonelik başvurusunda bulunulabilirsiniz, ancak sözleşme yapılıp imza altına alınabilmesi için Abone İşleri Dairesi Başkanlığımıza şahsen müracaatta bulunmanız gerekmektedir.

Devamı

Başvurunuzu deski@deski.gov.tr İnternet sayfamız, merkez ve ilçe ofislerimize şahsen dilekçe ile başvuru yapabilirsiniz.

Devamı

Yer sifonlarının ve çatı oluklarının kanalizasyon hatlarına bağlanması Denizli Büyükşehir Belediyesi Emir ve Yasaklar Yönetmeliğine göre yasak olduğundan, öncelikle yer sifonlarınızı ve çatı oluklarınızı kanalizasyon hattından ayırmanız gerekmektedir. Sorunun devam etmesi halinde kanalizasyon hattınızın yerinde incelenmesi için Genel Müdürlüğümüze dilekçe ile başvurmanız gerekmektedir.

Devamı

DESKİ Genel Müdürlüğü Su Kanal Keşif ve Proje Uygulama Şube Müdürlüğüne müracaat etmeniz gerekmektedir.

Devamı

Alo 185 Çağrı Merkezi aranarak yer gösterme talebinde bulunulması gerekmektedir. Yer gösterme ekibinin vermiş olduğu evrakla birlikte DESKİ’ ye gerekli ücretler yatırıldıktan sonra program dahilinde, ekiplerimiz tarafından hat yenileme işlemi yapılır.

Devamı

İlgili Belediye kontrollüğünde üst yapı imalatlarını yapan firma tarafından zarar gören hattın tamiratı yapılır. Ayrıca Genel Müdürlüğümüzle Alo 185 çağrı merkezimiz aracılığıyla iletişime geçebilirsiniz.

Devamı

Uzun süreli su tüketiminiz olmayacaksa, Genel Müdürlüğümüze bildirmeniz durumunda sayacınızda okuma yapılmaz. Ancak, sayacınızda arıza veya izinsiz kullanımdan kaynaklı su tüketimi olursa bu durumdan Genel Müdürlüğümüz sorumlu değildir. Kontrolü ve sorumluluğu aboneye aittir.

Devamı

Eğer su aboneliğiniz varsa ve fosseptiğinizde sadece evsel atık sular bulunuyorsa Alo 185 Çağrı merkezine bildirmeniz halinde fosseptiğiniz ücretsiz olarak çekilmektedir.

Devamı

A) Deprem sigortası (DASK) binalarda deprem sonucu meydana gelebilecek maddi zararların karşılanması amacıyla yaptırılan zorunlu sigortadır.

Devamı

Kaçak su kullanımdan dolayı kesilmiş olan cezalara hiç bir şekilde taksitlendirme işlemi uygulanmamaktadır.

Devamı

İçme suyumuzu doğal kaynaklardan ve derin kuyulardan temin etmekteyiz.

Devamı

Denizli Büyükşehir Belediye Meclis Kararları ve Tarifeler Yönetmeliğimize göre hesaplanmaktadır..

Devamı

Okuma ile birlikte tahakkuku yapılan abonenin ödeme günü bir gün sonra başlar ve altı iş günü sonunda sona erer.

Devamı

Sayaç üzerindeki son durumu Alo 185 çağrı merkezi, deski@deski.gov.tr, internet sayfamızdan yada şahsen başvuruda bulunarak bildirebilirsiniz.

Devamı











      
+90 (258) 297 20 20     +90 (258) 263 22 49    
deski@deski.gov.tr
deski@hs01.kep.tr

ALO 185 / 444 9 185