Ana Sayfa Müşteri İletişim Merkezi

Müşteri İletişim Merkezi

 

Abonelerimizin başvuru, talep ve şikayetlerini ele alma yöntemimiz anlaşılabilir ve kolay ulaşılabilir olarak herkesin bilgisine açıktır.

DESKİ olarak sürekli iyileştirme ve müşteri memnuniyeti ilkesi uyarınca abonelerimizin başvuru, talep ve şikayetlerini;

  • Yasalara ve müşteri koşullarına uygun olarak
  • Açıklık, tarafsızlık, hesap verilebilir, adalet ve gizlilik prensipleri doğrultusunda
  • Müşteri odaklı yaklaşım ile
  • Çalışanlarımızı gerekli yetkinlikler ile donatarak
  • Tanımlanan ve ilan edilen kanallar aracılığı ile kayıt altına almakta ve en kısa sürede değerlendirmekteyiz.

Başvuru ve şikayetler için iç ve dış kaynaklı makul çözüm yolları tükenene kadar şikâyeti izlemeyi, şikayetleri analiz ederek sürekli iyileştirmeyi sağlamayı taahhüt ederiz.

Abonelerimizin başvuru, talep ve şikayetlerini ele alma yöntemimiz anlaşılabilir, kolay ulaşılabilir ve teknolojiyle uyumlu olarak herkesin bilgisine açıktır.

  • Etkileşimli erişim kanallarımızdan;

        1. 185 numaralı telefondan çağrı merkezimizi arayarak,

        2. deski.gov.tr internet sitemizdeki formlardan,

  • Şahsen halkla ilişkiler servisimize başvurarak;

Şikâyet edilen hizmet, faaliyet, ürün, karar vb. sizler tarafından kabul edilmediğinde iç ve dış kaynaklı alternatif çözüm yolları hakkında tarafınıza bilgilendirme yapılacaktır.