Ana Sayfa Dilekçe İşlemleri

Dilekçe İşlemleri

Kullanım Yok Dilekçesi ; bir ay ve üzeri dönemlerde abone adresinden ayrılınması durumunda faturalandırma işleminde sorun ve sıkıntı olmaması için Deski Genel Müdürlüğü Abone İşleri Dairesi'ne bilgilendirilen dilekçedir.

Tahakkuk Düzeltme Dilekçesi ; faturalandırma sırasında okuma hatasının olması durumunda başvurabileceğiniz dilekçedir.

Engelli Dilekçesi ; engelli raporunda %40 ve üzerinde engelli raporu bulunan aile fertlerinin oturduğu meskenler ve gaziler ile şehitlerimizin dul ve yetimlerinin oturduğu meskenlerde mesken tarifesine %50 indirim dilekçesidir.

Okunamayan Sayaç Kontrol Dilekçesi ; sayaç içi sararmış veya okunamaz durumda olan su sayaçlarını okunabilmesi için verilen dilekçedir.

 

İŞLEM ADIMLARI

  1. Abone İşleri Dairesi bürolarına şahsen başvuru yapar.
  2. Saha kontrolü gerektiren durumlarda saha ekipleri tarafından yapılan kontrol sonucunda verilen dilekçenin gereği yapılır.

 

  











      
+90 (258) 297 20 20     +90 (258) 263 22 49    
deski@deski.gov.tr
deski@hs01.kep.tr